Viktigt möte idag!

Notepad, laptop and coffee cupHej hörni!

I skrivande stund sitter jag och inväntar en kollega för ett möte för att planera hösten lite bättre. Det är nämligen en del förändringar som ska ske nu under hösten så det känns som vi måste bli lite med samordnade här på kontoret. Det är spännande förändringar, faktiskt lite som jag har dragit igång. För att effektivisera och göra bättre helt enkelt. Mitt lilla projekt, helt enkelt. Så jag hoppas att det blir ett bra möte! Efter jobbet idag så ska jag försöka hinna till gymmet innan jag ska handla, det känns som min träning har kommit lite i andrahand på senaste, och det måste jag verkligen anstränga mig för att ändra på nu. Har ni kommit igång med bra träning nu på hösten? Jag tycker det är så jäkla utmanande att få rutinerna att faktiskt fastna. Men det kommer, när väl jobbet lugnar ner sig lite så kommer det nog rulla på bättre. Har ni kanske några tips annars?

 

Leave a Reply

