Mål för hösten!

Tjabba gänget!

Hur står det till med er? Känns det okej att vara tillbaka i verkligheten nu? Jag känner mig ändå riktigt manad att nå mina satta mål inför hösten så jag är taggad. Det känns helt okej att sommaren lämnas så smått och den produktiva hösten är på ingång. Jag har ju dessutom en liten utbildning planerad nu till höst, nämligen som coach. Det erbjuds inom företaget och efter att jag snackat med min syrra för att få henne att komma på banan i livet så sa hon att jag definitivt borde prova det där. Så det ska bli spännande!

Apropå syrran så han hon nu bestämt sig för att börja läsa till socionom, som hon kom in på. Hon börjar den sista tror jag så det blir riktigt spännande att se hur hon trivs i det. Det är kanske inte miljoner i lön för en socionom, men det är ju ett viktigt jobb som hon verkligen skulle passat som. Hur ser hösten ut för er?

autum

Leave a Reply

